2013. március 23., szombat

8. rész ~ Zeneszoba


Sziasztok! Bocsi a késésért, de most extra hosszú! Remélem, hogy tetszeni fog! Köszönöm a komikat! Szavazzatok, komizzatok, kövessetek be! Jó olvasást!:)


Túl gyorsan elaludtam és ez azt eredményezte, hogy már hajnali 4 kor fent voltam és csak egyre tudtam gondolni, hogy én nem akarom Lou- nak letörni a szarvait és ezt nem tehetem vele, mert ez nagyon rossz érzés lehet neki, hogy tudja, nem lehet semmi közöttünk és neki még is el kell játszani. Ezért azt tartottam a legtisztábbnak, ha beszélek vele minél előbb. Már előre féltem. Ha ez nem lenne, elég akkor még itt van Landon is ja és Katy-ről és Niall-ról se feledkezzünk meg. Landon kiakasztó még úgy és, hogy csak 1 napja ismerem, ahogy lépked, ahogy beszél és az undoksága a cicababasága és, ha ez mind nem lenne elég még Harry-nek is csapja a szelet. Ennek véget kell vetnem, bármi áron is. Katy- t meg úgy sajnáltam nem elég szegénynek, hogy nem egy Niall-al az összemelegedés, de még Landon is ott van neki. Eltudom képzelni, hogy évek óta piszkálja, nem lehet egy leányálom. Nem is tudom mit kéne csinálni, hogy Niall jobban figyeljen rá, annyira gyönyörű, vicces, kedves, egyszerűen nem értem. Viszont Landon ellen van pár tervem. Remélem Katy- nek is tetszeni fognak, na de mindegy ez még a jövő zenéje. Egy váratlan hívás érkezett a telefonomra. Anya volt az, gyorsan felkaptam nehogy Katy felébredjen.
- Szia, Kicsim! Mi van veled? Nem is hívtál, hogy vagy, hogy telik heted?
- Szia, Anya! Annyira sajnálom, hogy nem hívtalak, de semmire nincs időm! Nagyon jól vagyok, már várom, hogy találkozzunk! Te, hogy vagy? Mit csinálsz?
- Velem minden rendben van! Csinálom a hétköznapi dolgokat, csak az a baj, hogy annyira hiányzol, hogy nem mindenre tudok oda figyelni, ezért mondjuk múltkor csak úgy a nagyvilágba öntöttem a kávét, mert elfelejtettem csészét fogni. Na, de most nem ez a lényeg mesélj még nekem! Mit csináltok?
- Minden jót focizunk, vízi- biciklizünk, közös programok, és amit még el tudsz képzelni!
- Na és a fiúk?- na, ettől a kérdéstől akartam elmenekülni, de tudtam, hogy sosem hagyná ki.
- Vannak. - jelentettem ki álcázott unotsággal, de nem vette be.
- Na és olyan is aki tetszik?
-Akadnak.
- Na, mondd már, ne kelljen mindent kihúzni belőled!
- Jó oké! - egy kis könnycsepp szökött a szemembe és utána düh kapott el, hogy ő tudja ki ő- Csak egy valamit felejtettél elmondani nekem, hogy Te tudtad ki mentett meg! Mit gondoltál nem fogom meg tudni? Főleg úgy hogy egy táborba küldesz vele és ha akarod tudni ő tetszik nekem igen tudom szánalmas, de ő.- a visszafogott könnycseppek újult erővel feltörtek bennem.
- Jajj Kincsem én nem akartam fájdalmat okozni nekem, ne haragudj! Ez egyáltalán nem szánalmas!
- De akkor is Anya, miért nem mondtad el nekem?
- Mert attól jobb lett volna neked? Most az a lényeg, hogy érezd jól magad és szerintem az ő irányában sem vagy közömbös. - amikor Anya kiejtette ezt a száján a rossz kedvem amilyen gyorsan jött olyan gyorsan távozott is.
- Ezt hogy érted? 
- Úgy értem Drágám, hogy szerintem nem véletlen kérte meg, hogy jelentselek be ebbe a táborba. - ekkor halk nyöszörgést hallottam mellettem, Katy felébredt így megpróbáltam Anyát lerázni.
- Remélem, na de anya mennem kell! Puszillak, remélem, minél előbb beszélünk!
- Szia, Drágám! Remélem! Puszillak!
Gyorsan kinyomta a telefont és ledobtam az ágy szélére. Katy oda jött hozzám.
- Ki volt az?
- Áhh csak Anya. - mondtam még mindig egy kicsit szipogva.
- Mi zaklatott fel ennyire?
- Semmi csak Anya mindenről tudott Harry- ről mindenről.
- Azt is, hogy neked tetszik vagy, hogy érted, „hogy mindenről”?
- Azt nem tudta, de most ténylegesen megbizonyosodtam róla, hogy ő tudta ki mentett meg, hogy ő küldött ide. Ez egy kicsit fáj, hogy nekem egy szót sem szólt az egészről és másik csak úgy elengedett egy ”idegennel” jó igaz, hogy megmentett, de akkor is.
- És nem jó itt, nem érzed jól magad?
- Dehogynem életem egyik legjobb nyarának kezdete!
- Hát akkor meg minek töprengesz a múlton, ha a jövő még jobb lesz!
- Lehet, de akkor is és végig gondoltam a Louis- os dolgot is és nem tartom szegénnyel szemben fairnek, hogy csak úgy kihasználom. Beszélnem kell vele is, de az arcomról már most lesül a bőr nem, hogy, még amikor beszélnem kell vele. Jajj ezt az egészet nem kellett volna kitalálnom, olyan ostoba vagyok.
- Jajj ne mondj ilyeneket! Egyáltalán nem vagy ostoba, ha úgy érzed beszélned, kell, vele akkor tedd, azt én majd elterem a fiúk figyelmét.
- Köszönöm! Csak nincs pofám oda állni vele szembe és mondani neki, ”hogy bocs meggondoltam magam”. Szegény, hogy érezné magát, annyira sajnálom, hogy ebbe a szarságba bele kevertem, de sajnos az időt nem tudom visszapörgetni.
- Nem is kell! Majd kaja után beszélsz vele! Nyugi nem fog szerintem annyira kiakadni!
- Annyira.
- Na, gyere, öltözzünk, és ne vágj olyan fejet, mintha egy nagy vödör hideg vizet öntöttek a nyakadba, azért akkora para még nincs!
- Jól van.
Mind a ketten felkaptunk egy sortot meg egy ujjatlan pólót és már mentünk is le kajálni. Rosszabbnál is rosszabb Louis már lent várt, majdnem kidobtam a taccsot magam miatt.
- Menj oda hozzá!- ösztönzött Katy.
- Na, és mit mondjak neki?
- Amit szeretnél! Na, de menjél már, mert mindjárt oda rugdoslak!
- Jó. – mondtam lehangoltan.
Megpróbáltam minél lassabban oda menni, de akkor is oda értem mellé.
- Szia!- olyan közel ölelt magához, ahogy csak lehet.
- Szia! Beszélnünk kell! Négyszemközt!
- Jó! Gyere!
Arrébb mentünk egy pár lépést. A fejemben az umpa- lumpák csak úgy zsongtak, a gyomrom már egy görcsben volt a kezemről csak úgy ömlött a víz szóval majdnem ott elájultam. Szerintem ezt ős is észrevette.
- Na, mesélj! Ja, és ne nézz úgy rám, mintha meg akarnálak enni!
- Jó, oké! Gondolkodtam a dolgon és arra jutottam, hogy…
- Hogy? – kérdezi ijedten Louis.
- Hogy nem akarlak kihasználni, nem akarlak bántani! Annyira sajnálom! Nem akartam!- mondtam és a könnyeim elkezdtek hullani.
- Ne sajnálj semmit! Nem haragszom és nem bántottál meg! Engem ez egyáltalán nem zavar, ja és múltkori csak egy pillanatnyi kirohanás volt azért ne érezd rosszul magad!- amikor ezt mondta közel magához húzott és megpuszilta a fejem búbját.
- De neked ez nem lesz rossz biztos?
- Biztos! Na, gyere, menjünk!- megfogta a kezemet és elindultunk. Hát jó annyira nem is sült el olyan rosszul, mint gondoltam.
Amikor oda értünk Katy és Niall nagy beszélgetésbe voltak, olyan kis cukik. Beálltunk a sorba fogtunk egy- egy kiflit meg miegymást. A fiúk persze már megint disznólkodtak, de éreztem, hogy valami nincs rendben. Megláttam Harry-t és Landon-t éppen szoros ölelkezésben. Na ekkor majdnem elájultam. Inkább, ezért visszafordultam. Gyorsan megfogtam Louis kezét erre ő nem tudta, hogy mit reagáljon ezért, nem is tett semmit. Gyorsan oda pillantottam Katy-re ő rögtön vette a lapot és egy gyor szembeszéddel megmondtuk egymásnak, hogy az a "ribizli-gizi mit ólálkodik Harry körül". Eltelt egy 5 perc és ő is ott ült köztünk. Elkezdődött egy számomra nagyon ciki beszélgetés.

- Na, mi van tessa, csak nem lesz itt valami Landon és közted? - kérdezte Zayn. Szerintem egy nyolcárnyalatnyit világosodott a bőröm, de nem akartam, hogy ezt Harry észrevegye.
- Nem is tudom elég jó "bőr". - mondja. Na, nekem most telt be a pohár, jeleztem is Katy- nek, hogy távozzunk. Más ötletem nem volt ezért jól bokán rúgtam. Egy kicsit felszisszent, de vette a lapot.
- Na srácok szerintem minket nem érdekel, hogy Landon milyen bőr és stb. Ezért inkább megyünk, majd még talizunk! - gyorsan felálltunk, de Niall és Louis utánunk szóltak, hogy :
-11kor a zeneszoba előtt ?
- Oké ott talizunk! - és elköszöntünk.
Ahogy felértünk a szobába azonnal elkezdtünk pletyizni. Szegény Katy-t kicsit sajnátam, hogy úgy bokán rúgtam, de nem volt más ötletem.
- Na, mi volt Niall- al láttam, hogy nagyon jót beszélgettek?
- Jaj, az a gyerek egy Isten! Olyan jó volt vele beszélgetni! Wááá…
- Szerintem Katy Te is nagyon bejössz neki, egész kaja alatt csak téged nézett.
- Jaj, ne mondj ilyet!
- De így van!
- Fúúú … Harry és Landon…. Amikor megláttam őket azt hittem oda rókázok, az a csaj. Na, de onkább ne is idegesítsük magunkat! Mi volt Louis- szal, na ugye, hogy nem evett meg!
- Teljesen jól kezelte a helyzetet nem is gondoltam volna! Most azért egy kicsit megnyugodtam! Na, de viszont vannak terveim Landon ellen. – amikor kiejtettem a Landon- os dolgot a számon Katy- nek csak úgy csillogtak a szemei.
- Ne kímélj!
- Na, jó igazából ez elég gyerekes, de be kéne surrami a szobájába és a létező összes smink cuccát dugjuk el valami hülye helyre!
- Ez kezdetnek nem rossz!
- Neked van valami ötleted?
- Most per pillanat nincs semmi ötletem, de gondolkodom rajta.
- Jól van! Egyébként ez a zeneszoba mit takar vagy az mi?
- Nem tudod mi az?!
- Nem.
- Na, akkor beavatlak! Ez egy olyan hely, ami tele van nagyon király hangszerekkel meg mindent királysággal. Tudsz valamilyen hangszeren játszani vagy énekelni?
- Ööö… Tudok zongorázni, meg egy kicsit énekelni. Te?
- Én gitározni meg szintén egy kicsit énekelni. Na, de induljunk is, mert elkésünk!
- Jól van!
- Szerinted a többiek is ott lesznek?
- Szerintem igen, de arra fel kell készülni, hogy Landon is ott lehet és az sosem jelent jót!
- Az a csaj kiakaszt!
- Engem is! Na, de most már tényleg induljunk!
Amíg oda értünk kétszer meg kellett állnunk, mert Katy mindig talált valamit, ami miatt meglehetett állni. Még rágógumiért is megállt. Na, de mindegy, végül is oda értünk. A fiúk már ott voltak és szerencsénkre Landon nem. Várjunk Harry nincs itt! Ugye nem?
- Sziasztok!- próbáltam minél nyugodtabban mondani, de nem nagyon jött össze.
- Halisztok!- Louis már ott is volt mellettem.
- Szia, Kedves! Mi baj?- amikor ezt kérdezte lebiggyesztette a száját.
- Semmi baj, csak álmos vagyok. Reggel korán keltem, nem bírtam aludni.
- Ja, értem! Na, és mit csináljunk?
- Mondjuk, zenéljük!- tettük fel egyszerre az ajánlatot Katy- vel.
- Legyen így!- mondta Liam.
Mindenki oda ment a zongorához. Sajnos nem tudtam kihagyni, hogy ne kérdezzem meg, hogy hol van Harry.
- Na és srácok hol van Harry?
- Szerintem Landon-nal. – feleli Zayn. Na ebben a pillanatban állt meg bennem az ütő.
- Értem. – ezt a szót próbáltam minél átlagosabban kiejteni az nem biztos, hogy annyira sikerült is, de mindegy.
Liam elkezdett valamit zongorázni, de nekem fogalmam sem volt, hogy mit játszik. Szerintem neki sem, de nagyon jól csinálta. Egyszer csak megérkezett Harry is és hála Istennek az utánfutót nem hoztam magával.
- Sziasztok! Miről maradtam le?
- Semmi különösről! Éppen Katy és Zury le akar minket nyomni éneklésből, de semmi esélyük!- ordítja Niall.
- Ez így van főleg, hogy most én is megjöttem.
- Igen Harry ez pont így van!- mondja Katy.
- Akarsz fogadni?
- Akarok.
Ezzel elkezdődött az ének csata, csak az lassú szám nem kellett volna, mert Louis úgy gondolta, ha ál járunk, akkor nézzünk ki úgy is ezért elérkezett a számban a smacis rész ő úgy gondolta, hogy nekünk is, ezért megcsókolt. Megpróbáltam minél gyorsabban lekoptatni úgy, hogy ők meg ne vegyék észre. Elég gáz volt, de végül is mi „járunk”. Amint vége lett a számnak mindenki kicsit meg volt lepődve még én is.
- Akkor Ti most jártok? – kérdezi azonnal Zayn. Sajnos én lassabb voltam, mint Louis így még egy kicsit sem tudtam lekicsinyíteni a történteket.
- Amint látod IGEN!- amint mondja, közben nyomatékosítja az igen szócskát és közben oda bújik hozzánk.
- Na, srácok ne itt legyünk leakadva, mert úgy látom, hogy mi állunk nyerésre! Ha akarját most is abba hagyhatjuk, mert már semmi esélyetek
- Na, ezt T csak gondoljátok!- ordítják egyszerre.
Még egy pár órácskát eljátszadoztunk. Közben Louis egyszer- kétszer leesett a székről, pontosabban Zayn vagy valaki mindig lelökdöste. Harry egyfolytában kajával dobálózott, akkor Niall sírt, hogy inkább a szájába dobálják a kaját, ne egymásra. Szóval nem volt unalmas az-az 5-6 óra. Amikor elköszöntünk egymástól Louis nyomott egy nagy csókot az arcomra. Visszafele úton éppen Landon jött velünk szemben én gyors nem tudtam mit kitalálni, ezért amikor elment mellettünk megfogtam és oldalba böktem úgy hogy szerencsétlen Louk - ra terelődjön a reflektor fény. Ott ordítozott szegénnyel vagy fél óráig, hogy mért bökte meg. Jobban átgondolva Louk jobban megszívta, mint Landon így egy kicsit szégyelltem is magam. Gyorsan beiktattuk a vacsit is. Amint felértünk a szobába Katy akkor pacsit ad, hogy kezem úgy sajgott, na, de mindegy.
- Ez egy jó ötlet volt!
- Köszi, bár én egy kicsit sajnáltam szegény Louk - ot. Azt a rinyagépet hallgatni…
- Jó ez igaz! Láttad Niall-t olyan jó fej volt!
- Igen különösen veled!
- Na és mi volt az a csók?
- Magyon durva volt nem gondoltam, hogy Louis ezt megteszi, de megtette. Először annyira megijedtem.
- Azt elhiszem. Mész tusolni, vagy mehetek?
- Menjél nyugodtam én addig fogat mosok a WC- ben!
- Nyugodtan gyere be hozzám!
- Oké.
Gyorsan tusoltunk, fogat mostunk mind a ketten. Aztán fénysebességgel mentünk az ágyunkba.
- Zury, am mikor lepjük meg Landon –t?
- Mondjuk holnap reggel?
- Jó, úgy is olyan mélyen alszik, mint egy mormota.
- Ezt Te honnan tudod?
- Voltam vele egy szobában, azóta vagyunk ilyen ”jó” barátok.
- Értem. Téged zavarna, ha most lefeküdnék, mert mindjárt elalszok.
- Dehogy is! Én is nagyon álmos vagyok.
- Akkor viszont nagy jó Niall –os álmokat!
- Neked meg Harry-et!
Gyorsan elaludtunk nem kellett minket álomba ringatni.

10 megjegyzés:

  1. umpa-lumpaaa.*o* am nagyon jó.:DD Cicababától elvenni a sminkjeit ez nagyon gonooosz.;33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy tetszik:) Igen, ez egy véres bosszú lesz !:DD

      Törlés
  2. :D mar nagyon vartam a folytatast de aaah meg lett a gyumolcse en ezt egyszeruen imadom !!! :*<3 gyors kovit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira örülök, hogy ennyire tetszik! Megpróbálom hozni minél előbb a kövi részt!:)) :* <3

      Törlés
  3. Szia! :) Nagyon jó ez a blog!Már az első három fejezet után nagyon kiváncsivá tettél, sok blogot olvastam de ez a Dark óta most fordult elő először imádom <3 folytasd hamar :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Annyira aranyos vagy és örülök neki, hogy ennyire tetszik! Megpróbálok sietni, már amennyire tudok!:DD

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Megpróbálom minél előbb hozni, de annyi elfoglaltságom van :SS

      Törlés