2013. március 1., péntek

6. rész ~ Bonyodalom


Sziasztok! Bocsi, hogy ilyen későn hozom az új részt! Remélem tetszeni fog, ha igen, mint a szokott módon tudtok komizni, szavazni és be is tudtok követni. Jó olvasást!


Kiléptem az ajtón.
- Szia. - mondtam szinte hang nélkül.
- Szia. - mondta markáns, mély hangján.
- Miért kerestél?
- Tudod Te jól!- mondta kis mosollyal a szája szélén.
- Miért mentettél meg? Honnan tudtad, hogy ott leszek, hogy találkozni fogunk?- kérdeztem kiborulva.
- Hidd el nem tudtam, hogy ott leszel!
- Jó, de honnan tudtad, hogy itt leszek? Meg honnan ismersz?- kérdeztem még mindig kiborultan.
- Megnéztem, hogy hol laksz és másnap, amikor nem voltál otthon elmentem Édesanyádhoz.
- Te követtél engem!? Ezt nem hiszem el és Te mondtad Anyának, hogy hozzon el a táborba?! Mért történik ez velem, miért?- lábaim összerogytak és lecsuklottam a földre. A sírásom egyre hangosabb volt. Egyszer egy meleg kezet éreztem magam körül.
- Ne sírj! Minden rendben van!- mélyen csengő hangja csak úgy búgott a fülembe. Nem tudtam mit csinálni egyszerűen a testem ellent mondott agyamnak és visszaöleltem Harryt. Óvatosan megfogta az államat és felemelte a fejemet belenéztem a nagy zöld szemeibe.
- Már minden rendben! Itt nem bánt senki!- mondta egy kis mosollyal a szája szélén.
- Ne haragudj, hogy így kiborultam!- mondtam szipogva.
- Mért haragudnék?- kérdezte még nagyobb mosollyal. – Gyere, kellj fel a padlóról! Na, de én megyek!
Szinte megszólalni sem tudtam ezért csak megpróbáltam kidadogni egy sziát. Amilyen rejtélyesen érkezett úgy távozott is. Nem tudtam mire vélni a dolgot. Beléptem a szobába Katy most az ágyán ült nem azt mutatta, mint régen még egy kérdést sem tett fel. Oda ültem mellé és kis mosolyt irányítottam felé. Erre visszamosolygott.
- Akarsz róla beszélni?- most más volt, mint eddig halk volt és kimért. Erre nem tudtam mit válaszként adni ezért csak bólintottam egyet.
- Mi volt ez a nagy sírás? – kérdezte most már egy kicsit felszabadultabban.
- Egyszerűen nem tudok uralkodni az érzéseim. Ez az ”élmény” rendesen belém vésődött.
- Gyere egy ölelés mindig jobbat tesz!- mondta vigyori arccal. Ez tényleg így van Harry ölelése…ahh… Jézus miket gondolok én. Annyira jó érzés volt, hogy Katy- nek van egy ilyen megértő oldala is.
- Menjünk egyet sétálni a tóhoz!- mondtam mosolyogva.
- Menjünk!- jelentette ki ordítva.
5 perc volt, amíg kiértünk. Egy kis rét mellett kell elmenni és kis agyunk persze megint virág koszorúgyártást adott ki. Katy-nek minden jól áll rájöttem. Amint a part mellett voltunk 5 ökröt láttunk meg, persze, hogy a fiúk voltak egy vízi biciklivel.
- Vízi bicikli? Nekem erről senki nem szólt!
- Igen az! Menjünk mi is?
- Hogy a fenébe nem?!
Éppen oda akartunk menni egyet elvinni, amikor nagy ordítozást hallottunk.
- Hé, lányok! Katy, Zury!- ordították.
- Megfordultunk és már ott is voltak.
- Gyertek velünk!- ordította Zayn.
- Miért is ne?- kérdeztem Katytől.
Gyorsan felszálltunk a bicóra. Liam és Niall hajtották.
- Fúú most biztos leadom a reggelit!- jelentette ki Niall.
- Biztos vagyok benne igaz, hogy egy fél disznót megettél!- mondtam kacagva.
- Jól van, na! De csak annyit hallottam a kajától, hogy „egyél meg!” Nem akartam megbántani így kénytelen voltam megenni.
- Jajj Te szegény!- ekkor már mindenki a hasát fogva nevetett.
- Csajok rajtatok van bikini?- kérdezte Louis.
- Persze mondta Katy!
- Ami azt illeti Én rajtam nincs!- ugrattam őket, már reggel azt húztam.
- Na nee!- hallatszott mindenki szájából.
- Jól van, csak ugrattalak titeket!- erre Louis összekócolta a hajamat.
- Fürdünk is?- kérdezte Zayn.
- Nem csak úgy poénból kérdeztem!- élcelődött Louis.
- Mi lesz akkor a hajammal?- kérdezte kétségbe esetten Zayn.
- Gondolom vizes lesz.
- Na nee! De akkor szét fog jönni. - jelentette ki.
- Úgy is van nálad vagy két tükör, ha kijöttünk a vízből megigazítod a frizurádat.
- Legyen.
Ezt a beszélgetést mi csak halk kuncogással tudtuk értékelni.
- Akkor most mire várunk?- kérdezte Niall.
- Semmire!- ordítottuk.
- Akkor 1, 2, 3!- és Niall már el is merült a vízbe. Nekem sajnos nem volt választásom, mert Louis és Harry behajítottak a vízbe. Szegény Katy-t meg magammal rántottam. Harry egy fejessel bevágódott a vízbe Louis is úgy szintén. Liam egy bombával érkezett mellénk. Zayn nem ugrott be és azzal magyarázta, hogy valakinek a vízi biciklire is kell vigyáznia, szerintem inkább csak a haját féltette, na, de mindegy. Elpancsikoltunk még egy órát, amikor hallottuk, hogy gyülekező van. Gyorsan kimentünk a partra.
- Gyerünk, szaladjunk!- mondta Harry nevetve.
- Persze mi Katy- vel lemaradtunk ezért Niall felkapta a hátára Katy-t engem meg Louis. - igaz először tiltakoztam, de nem engedett. Harry erre semmit sem szólt.
*1 órával később*
Egy kis közös játék volt, én személy szerint nagyon élveztem. Este nyolckor fejeződött be program gyorsan elköszöntünk a srácoktól és felmentünk tusolni, fogat mosni. Már az ágyba volt Katy, amikor végeztem és gyors maga mellé invitált beszélgetni. Már vártam ezt az esti csacsogást. Elkezdett mesélni:
- Annyira jó volt amikor Niall vitt a hátán. - olvadozott.
- Csak nem tetszik?
- Áhhhw , kicsit sem ne is hidd azt! Láttam Te sem voltál rossz passzban, amikor Louis hátán vitt.
- Az a baj, hogy nekem Harry tetszik, nem tudom miért, talán ez a titokzatossága, meg amikor átölelt és azt se feledjük el, hogy ő mentett meg, de a füle botját se mozdította, meg amikor felmásztam Louis hátára.
- Jajj Szivi!
- Na, nem baj, ha nem akkor nem!
- Ne is mond ilyet nincs olyan fiú, akinek Te nem tetszenél!
- Jaj, Te ne beszélj nekem!
- Majd kitalálunk valamit!
- Jól van!- és egy nagyot ásítottam. - Szerintem lefekszem aludni. Jó éjt!
- Neked is jó éjszakát!- lassan átcammogtam az ágyba és lefeküdtünk aludni, 5 perc se kellett, hogy elaludjunk, elég jól elfáradtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése